18

Mereu mi se-ntampla sa uit, ca e ziua mea… Uit tot ce am de facut, nu ma mir, am fost mereu asa. [Cum ar zice Smiley]

Duminica 23 martie 2008, de azi sunt si eu major, nu stiu daca si practic, dar asta nu are relevanta. Ce e interesant e ca pentru prima oara in viata mea se nimereste ca un meci oficial al echipei la care activez eu sa se joace de ziua mea si, culmea, tocmai disputa cu FC Botosani. La ora 12, pe un teren pe care un bun prieten al meu Alin, l-ar numi „hop si-o groapa”, terenul din cadrul bazei sportive al Unitatii Militare Petru Rares. Pfff, suna pompos tare.

yyyy.jpg

Am vazut ca rivalii se tem de brichete, cred ca uita ca acolo sunt pietre si pe teren, brichetele costa🙂 Glumesc, bineinteles.

Altfel, de-acum sa vina permisul de conducere, sa ramana sanatatea buna si sa vina cu bine anii ce vor urma🙂

La multi ani mie!😛

images.jpg

7 Comments »

  1. 1

    LA MULTZI ANI Andrei sper sa ne incantzi si cu un gooolazo azi :X:X:X::X

  2. 2
    Shoro'ooo Says:

    La multi ani .. macar de ziua ta sa o bagi odata in atze contra rivalului de moarte :>

  3. 3
    benarfa Says:

    LA MULTI ANI BA SULU…AI GRIJA CUM JOCI AZI SI NU UITA CE AI PROMIS😉 GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL :X

  4. 4
    listaru Says:

    gooooooooool SULUL …. nu uit ace ai promis „rachiu”

  5. 5
    alinutzu4friends Says:

    red bulllllll

  6. 6
    alin Says:

    wei ce sa iti zic? iti urez un calduros LA MULTI ANI!!!si sper sa vad un gol spectaculos azi din partea ta ;)… HAI CSS si mai ales HAI SULU!!

  7. 7
    memi Says:

    LA MULTI ANI!
    Toata fericirea din lume si tot ceea ce iti doresti si iti trebuie in viata asta.
    Bafta!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

