E traditie, cine e bun e prost, e definitie…

Gata, a trecut 23 si totul a revenit la normal… E super tare ca am castigat cu 3-1 cu LPS chiar de ziua mea, e super ca m-am simtit foarte bine, e super, e super, e super, e super… pfff e gata. As da mult si multe sa fie fiecare zi asa, da` de unde ..

Revenim la cronologie si e 27 martie, deja, zi proasta, bine ca e seara. Cum e si firesc, nu e frustrant cand orice neinsemnat te considera „sub nivel” si te trateaza ca atare, dar devine frustrant cand „din ce in ce mai TOTI” (in special cei care crezi ca-ti sunt alaturi) fac asta. Acum vad, prea frumos m-am purtat si ma port, cati merita ceva? Nu respect, nimic sentimental, nu la asta ma refer, ci la ceva practic, orice gest, orice tine de bunavointa, nimic, nu se merita.

As vrea sa pot sa nu mai dau 2 lei pe nimeni, sa-mi pese doar de mine, da` de unde, cum suntem dati asa traim si asa crestem. Viata pute in multe momente, cine sa o faca sa miroase bine, in afara de mine? E cineva cu tine pana-n panzele albe? C”””t, nimeni si nimic!

 E traditie, cine e bun e prost, e definitieee !!!!!

4 Comments »

  1. 1
    memi Says:

    am inteles ca ati avut meci la VS.

  2. 2
    Edy Says:

    Prea adevarat…aproape tot articolul asta mi se potriveste si amandoi stim de ce…se pare k pana la urma cliseul cu „dai un deget si iti ia toata mana” e perfect adevarat…si chiar dak totul pare k se reface k la inceput,o cicatrice mare tot o sa ramana intotdeauna..

  3. 3
    Shorobinho Says:

    hip-hoperu` lu` mama😡 .. =)) .. rapper` sau ce`ai fi :)) .. versurile is faine nu am ce zice .. ;;)

  4. 4
    yordy Says:

    felicitari pt victorie …abia acum vad articolul:d…bafta anul viitor…sa fitzi campioni din nou>:D<


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

