Replica pentru English Teacher :)

In urmatoarele randuri, voi scrie o replica pentru un post de pe blogul domnului profesor de engleza Horodinca Stefan. [ECO]

Postarea la care ma refer poate fi citita aici.

Incep prin a spune ca viata in Romania e mai mult decat frumoasa, atat de frumoasa incat daca ar fi dupa mine… as fugi cat as vedea cu ochii, si nu in Occident, ci in SUA :)) suna mai palpitant.

Punctez pe planul 2 ca, domnule profesor, sper si vreau sa cred ca nu eram eu ala de era sa va calce pe trecerea de pietoni :-s ; oricum, sfatul meu este sa va asigurati de cel putin 2 ori inainte de a calca pe trecere, pentru ca si pe trecere doare lovitura :)) sunt destui retardati care stau mega-lejer la volan, lasati pe spate precum „nigarii” americani [ jenibil ] si dau jar saracelor masini de parca asta le-ar face mai multe riduri pe creierele lor „finutze” :))

Continuand… ploua si cade Orange-ul ? E soare si te urci in copaci sa folosesti Cosmote-ul? Uite de-asta a facut Vodafone-ul greseala de a veni in Romania … So try it, nu ai o treaba cu semnalul.🙂

Politicienii acum promit ceva, si mereu se intampla invers, deci luati mereu opusul a ce tot bodoganesc nenorocitii pe strada si veti ajunge aproape de realitate. Circul e circ, daca ar fi sa aleg as alege animalele de la circul de pe poligon. Despre specimene si votare, dar mai ales legea conform careia sa facem parnaie pentru ca nu votam, ma indoiesc ca este necesar sa amintim, chiar si la panarama, nu se merita.

Domnule profesor, traim in Romania si Mircea Badea e un personaj interesant!

3 Comments »

  1. 1
    memi Says:

    sincer sa fiu (R)o iubesc uneori mai mult ca …. nush. adica e prea tare. dar e ca si cum iubesti o vita proasta dar grasa, sanatoasa si cu potential (scusati expresia) dar dupa o vreme te saturi totusi si iti lumea in cap si te tot duci.
    nu spun ca in SUA sau aiurea e perfectiunea dar din cate mi-am dat eu seama acolo omul isi face treaba cu seriozitatea, isi ia banul si merge mai departe. la noi totul e de un balcanism infiorator. un talmes balmes de nedescris care tine de 20 de ani.
    a propos de asta – de cand ma stiu aud reforma, austeritate, efort, integrare, buget, scumpiri, indexari et co.
    vreau sa aud si eu cinste, echilibru, bunastare, rezultate, relaxare.
    nu vreau vila cu bazin olimpic – vreau sa imi fie bine si atat in tara pe care o iubesc.
    dar deocamdata proasta nu ne vrea ea pe noi…

  2. 2
    Claudiu Says:

    Romania … o tara care se taraie petnru a merge inainte cu locuitori care se plang zi de zi ca nu este bine!
    Parerea mea … desi intram in EU … zic ca va fi tot degeaba pentru urmatorii 10 .. 15 ani ! Romanul tot roman va continua sa fie! Hot, betivan, scandalagiu, circar si multe altele printre care si criminal! Cum sa nu fugi cat vezi cu ochii????

    Am ajuns in Italia .. din motive personale … desi nu imi doream asa mult…si inca nu sunt multumit de Italia, doar ca aici am vazut o mica schimbare! Vreau sa fac referire doar la baruri, pub’uri si cluburi… Nu am vazut de cand sunt aici un singur om care sa faca scandal la betie sau sa apuce sa strice, sa ferme pentru ca nu primeste o bere pe datorie cum am vazut la stiri ca s-a intamplat zilele trecute in Botosani… a ajuns Botosaniul la Pro TV International.. pentru ce? Pentru ca cativa pusti au baut si au luat la bataie barmanita si patronul barului!!!

    Ajungi sa fii privit urat pe strazile din Italia pentru rautatile care se intampla in Romania si pentru romanii care sunt aici si fac doar prostii … Si te intrebi de ce e in Romania asa cum e?…
    Reputatia Romaniei e la pamant! … cum se zice … ajungi sa iti dai seama de cum este o persoana din felul cum te saluta! Si Romania a „salutat” foarte bine … Europa!

  3. 3

    Foarte tare profu de engleza…dar este o persoana minunata…si preda foarte bine engleza…;)…Bravo dumnealui!!!…eu personal il apreciez foarte mult si am tot respectul pentru domnul profesor Horodinca!😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

