Ce-i de fapt prietenia asta?

Ce-i de fapt prietenia asta?

Zici ca prietenie înseamnă să fii alături de prieteni nu doar când au dreptate, ci când greşesc.(Andre Malraux)

Zici ca (atentie la asta !) prietenia este întotdeauna o responsabilitate plăcută, niciodată o oportunitate. (Kahlil Gibran)

Zici ca un prieten este o persoană care ştie totul despre tine şi încă te place. (Elbert Hubbard )

Zici ca un prieten este un alt tu însuţi.( Zenon )

Si tot poti zice …

August von Kotzebue definea prietenia ca fiind o relaţie interpersonală care se bazează pe încredere, cinste, toleranţa.

Eu stau si raportez toate astea la ce este astazi. Ce inseamna acu` un prieten ??

Pai ……

« Ce faci tovarase/ prietene/ coaie ?? Dai o bere ??!! »

« Te-am vazut aseara cu cocalarul ala (ori alti termeni), esti nebun ?? Am ras de tine de am crapat »

« Fratee m-am certat cu prietenul meu cel mai bun … inimaaaa… nu am cu cine sa ies in seara asta (plang) »

ETC ETC ETC ¬

+ naivitate cat cuprinde ! Umbli 2 saptamani cu unul/una … pfff, cel mai bun prieten. Pana te calca odata pe cap sa simti pana-n maduva oaselor, dupa aia te linistesti si-o iei de la capat. Rar gasesti prietenii adevarate, iar care sunt in general au la baza o perioada lunga de cunostinta.

Acum vorbind din punctul meu de vedere, ca baiat, « baieti –> prieteni » … am avut acum ceva ani experiente care nu-mi mai recomanda direct din suflet sa am incredere deplina in vreun « tovaras ». Deci zero barat ! Asta desi incerc sa fiu prieten cat de cat bun celor cativa prieteni care-i am.

Despre incredere deplina… ce sa mai zic… chiar nu se merita ! Cine te astepti mai putin te arde. Din pacate uneori acorzi incredere 100% fara sa-ti dai seama… doar pentru ca totul vine de la sine.

In fond, prieten adevarat inseamna prea mult. Inseamna timp si o multime de chestii pe care nu le programezi, le simti si ele vin si isi intra in rol necomputerizat!

3 Comments »

  1. 1
    sorynn Says:

    ai spus aproape totul….si tot ce ai zis e corect

  2. 2
    Gavry Says:

    Toti ne dorim prietenii adevarate..Dar oare cati dintre noi pot oferi asta?..

  3. 3
    Claudiu Says:

    Ai dreptate … si daca stau si ma gandesc ar trebui sa’mi cer scuze cuiva .. pentru ca au fost cateva faza mai urate asa ceva din partea mea..dar atunci nu eram ca acum ..! Acum imi dau seama…

    Oricum .. niste adevaruri generale spuse aici ..si sunt perfect de acord cu faptul ca o prietenie adevarata are ca baza „timpul scurs” impreuna cu acea persoana … Mici intamplari sau mari care cand iti aduci aminte de „vremurile cand eram tineri” … te apuca melancolia

    Felicitari … :*.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

