In revenire…

Ce meci …

¬ [Speranta] -> [Certitudine] -> [Oportunitate] -> [Incompetenta] -> [Nonfotbal] -> [Lectie] -> [Exemple] -> [Tampenie] -> [Prostie] -> [Dezamagire] ~

In viata mea nu mi s-a intamplat sa adorm la un meci al Romaniei, mai ales uitandu-ma in aer liber, dar mai ales la un turneu final.[nu ca ar fi fost prea multe turnee finale cu Romania in ultimii ani :)) ]. Ok, nu o sa incep cu acele critici deja arhicunoscute …

Dar… dupa ochiul meu de microbist si, cat de cat, cunoscator in d-ale fotbalului, o sa fac putin pe antrenoru si o sa zic:

– Lobont – imperial, incredibil, indispensabil, e de-al nostru? :-s

– Contra – foarte eficient, faze inteligente [bun spre foarte bun], nu a avut cu cine pe dreapta.

– Tamas – fundas de calitate, putine greseli, viteza buna, urcari foarte bune, pacat de atac, deci fara sprijin eficient la urcarile sale in viteza. Aaa, si mare pacat de gafa de la golul Italiei …

– Rat – cat stil … meserie ¬

– Chivu – lider adevarat, dar se putea mult mai bine, toti stim asta; insa, cu cine?

– Cocis – deci pe bune… ce vede la asta? efectiv, mi s-a parut execrabil !!!

– Nicolita – n-as putea spune ca-mi place de Cornel Dinu prin felul sau de a se expune pe micul ecran, dar o sa citez ceva care chiar mi s-a parut genial: ” Muncitor Nicolita… muncitor… insa, terenul de fotbal nu e santier! ”

– Mutu – Mutu? A fost el ?!?

– Niculae – ambii, marius, daniel… inexistenti !!! aaa, sa zicem ca Daniel a scos un penalty …

Acum pe bune ma, oricare din cele 3 echipe care le-am avut in grupa ar putea face cel putin 3 echipe care sa fie toate peste „nationala” noastra, valoric.

Ori altfel … 8 ani de zile ne-am invartit si ne-am stresat atatea meciuri pentru o calificare, care uite ca echivaleaza cu 3 meciuri care vin si trec in o saptamana… ce tare!

Oricum, mult mai bine decat deloc, asadar, sa speram la mai bine pe mai departe, pentru ca, nu-i asa?, suntem acolo …

Sa fim realisti si sa zicem: „se putea si mai rau” …

3 Comments »

  1. 1
    Claudiu Says:

    Misto comentariul … si ai dreptate 100% …

  2. 2
    petronik Says:

    nu prea ma pricep (am zis nu prea) la fotbal dar sincer pe mine m-a dezamagit meciul asta.dupa al doilea gol am inchis tv-u…..au jucat la plesneala…
    acuma ceva privind blogul multumesc pentru blogroll….dar de ce il ai de doua ori inca nu inteleg.

  3. 3
    ionut Says:

    balada miorita are o noua varianta :))
    Romania Euro 2008 http://www.fotoionut.blogspot.com/2008/06/gluma-zilei-miorita-varianta-romania.html


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

