Despre functia MASS-MESSAGE ..

Despre functia mass-message pe messenger s-ar putea scrie, probabil, o carte intreaga.

Mass-message-uri ori mass-uri de toate felurile: reclama [cat de cat firesc], glume proaste [vai, n-am un dinte da-mi si mie plsss nu sterge mesajul plssss], glume idioate [bancuri de doi lei pe care le gasesti la primul search pe google], mesaje tampite [sal all; bye all; care vrea web buzz; nb all te iubesc cutareeeee, numai pe tine, pentru restul poooooop; icsulescu da-mi un buzz ca nu te gasesc in lista ca am prea multi si nu te gasesc in lista ca am prea multi;] s.a.m.d / etc.

Sincer, prea multe de zis nu sunt, sunt exagerat de multi care folosesc aceasta functie de cel putin 5 ori pe zi in care folosesc cel putin o formula din cele enumerate mai sus [pentru ca sunt sute altele].

Ce-i de facut? Nimic sau ignore, acum ori niciodata!🙂

6 Comments »

  1. 1
    stefan Says:

    aia cu icsulescu da un buz ca nu te gasesc [..] e tare. eu nu stiu daca am dat mai mult de 2 massuri in viata mea. si alea ca sa i injur pe astia care au dat massuri tampite. ma rog..sal all :))

  2. 2
    Claudiu Says:

    Hai sa nu gasim scuze … ca toti le’am folosit!
    Nu poti invinui omul nestiutor … dar nici nu poti trece cu vederea tampitii care vor sa arate ca ei sunt „pestani”, ca ei sunt „jmekerii” … ca ei sunt cautati sau ca au prea multi in lista si nu il gaseste pe „icsulescu”… Astia sunt nemernicii care stau in casa pe langa fusta mamei si vor sa arate ceea ce de fapt nu sunt … si nici nu vor fi niciodata …
    Eu sincer … am folosit de cateva ori aceasta functie a messenger’ului … dar cand am vazut ca se abuza prea mult de ea … am dat ignore’uri ca la carte … si voi continua sa dau!
    Nu ma sensibilizeaza cel ce imi da mass’uri si nici nu ma determina prin frica sau ceva de genul sa nu’i dau ignore … deci „JET” la toti imbecilii care nu au altceva de facut decat sa incalzeasca banda de net …
    Va salut …

  3. 3
    Andrei Sulugiuc Says:

    Nici nu stiu daca merita timpul pierdut sa dai ignore🙂

  4. 4
    Claudiu Says:

    Nu merita …dar fac un efort ca sa nu continue sa ma masacreze cu mass’uri …
    Cateodata am impresia ca mi se blocheaza tot … cand primesc aceste mass’uri … si mai este ceva … mesajele offline … cand intru am o groaza… si numai din alea … cu ala care a facut nushu ce … cu „zbye…ne vedem mai tarziu… ies afara” … de parca m’ar interesa pe mine daca ala isi face laba sau daca a dat de mancare la pestisori … da’o’n colo de treaba …

  5. 5
    memi Says:

    mie nu prea imi dau mass-uri
    as vrea sa injur si eu pe cineva dar’s rare ocaziile

  6. 6
    petronik Says:

    stiu persoane care realizeaza cat de idioate sunt si cunoscutii sau persoanele in fata carora nu vor sa se faca de cacao sunt puse in grupuletul lor separat…feriti de mass-uri :)) pe toti ne enerveaza……dar bine ca nu se mai moare de foame in somalia😉 nu e principala noatra problema🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

