La familia – Fa ce tre’ sa faci!

Nu putini sunt cei care ma intreaba de ce ascult atat de mult La familia / Sisu & Puya / Puya …………………………………………………………

………………………………………………………………….

1.

2. In general, imi place sa fac tot ce-mi trece prin cap, fara regrete, fara alte sentimente, bine sau rau… o fac in felul meu. Ce se aude si ce se zice este egal cu 0, cu atat mai mult cu ca iese din mufa unora care nu au nimic in comun cu persoana-mi. Fac ce simt ca trebuie sa fac, asta conteaza…

Ce am fost sunt si acum, voi fi si mai tarziu…

Unii ar vrea sa ma invete cum sa ma port, altii sa ma lase in pace, nu ii suport…

E ideal sa nu faci ce spun acei „altii” ca ar fi bine sa faci…
Fa doar ce simti si asa ramai adevarat !!!

Uite de-asta!

1 Comment »

  1. 1
    petronik Says:

    bine punctat🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

