„The secret” … Partea 1

Un video-documentar de excepţie pe care îl recomand tuturor [cu siguranţă eu îl voi despica în toate părţile posibile şi îl voi analiza bucată cu bucată]. Evident, părerile vor fi şi sunt împărţite, mulţi dau dreptate în totalitate celor relatate aici, alţii în mare parte, alţii în mică parte şi, desigur, alţii deloc. Eu consider că atât timp cât totul se leagă printr-o logică vizibilă clar în viaţa cotidiană, e clar că un adevăr pluteşte în jurul nostru, în ce priveşte atracţia şi energia. [pentru că în mare despre asta e vorba]

Şi încep prima parte cum începe şi documentarul, printr-o serie de întrebări pe care fiecare dintre noi le adresăm nouă înşine extrem de frecvent:

În ce fel de casă ţi-ar plăcea să locuieşti?

Vrei să fii foarte bogat?

Vrei mult mai mult succes?

Vrei mult mai multă sănătate?

Ce vrei cu adevărat? … oricât de imposibil ar fi… de fapt e posibil!

Totul se rezumă la Legea Atracţiei… Procesele mintale, gândurile, atrag după sine întâmplări practice similare. Dacă gândeşti negativ, atragi întâmplări care se corelează cu gândurile… Nu degeaba se spune că trebuie să gândeşti tot timpul pozitiv… Dacă ai un duşman, un om pe care îl dispreţuieşti total, ignoră-l, fii prieten cu duşmanul lui… caută mereu partea pozitivă. Dacă nu-ţi place o echipă de fotbal, fii fanul rivalei de moarte… Sunt doar nişte exemple, asta am înţeles eu din începutul documentarului, sunt efectiv o mulţime de aspecte extrem de interesante şi captivante, pentru cei interesaţi desigur. E clar că nu sunt eu în măsură să explic ceea ce transmite în ansamblu documentarul, dar voi mai posta în câteva articole aici chestiuni care le-am inteles eu şi modul în care le-am înţeles, eu cu mentalitatea mea de băiat de 18 ani🙂 .

Cei care au vazut The Secret si l-au inteles, respect!

5 Comments »

  1. 1
    petronik Says:

    pfff eu nu l-am vazut.zi-mi si mie unde l-ai vazut ;;)

  2. 2
    Andrei Sulugiuc Says:

    la mine😀

  3. 3
    thcgirl77 Says:

    o colega de servici avea cartea „secretul”, am rasfoit`o un pic. Secretul e o chestie foarte evidenta, nu vad nici un secret, se cam bazeaza pe „gandeste pozitiv” si „bine faci, bine primesti”. in rest, tot respectul pentru autor si editura ca au reusit sa transforme o banala carte de „self-help” intr`un best seller.

  4. […] secret” … Partea 2 O să reiau o chestiune presărată puţin şi peste “partea 1” dar, pe cât de interesantă, pe atât de evidentă în marea majoritate a cazurilor. Dacă […]

  5. 5
    Catalin Says:

    The Secret – un film foarte comentat! Trebuie sa recunoastem ca a starnit interesul multor oameni. Parerile legate de acest film sunt multe si diferite insa indiferent care ar fi acestea cu totii avem dreptate!

    A apatut si cartea The Secret:
    http://fisierulmeu.ro/2116NTARFZ9N/Cartea-The-Secret-rar.html

    p.s: Frumos blog!
    Succes!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

