Boala psihica… incurabila!

Omul asta este -realmente- bolnav psihic, si e grav !!

Danseaza super, in schimb…🙂


Si acum cateva citate :

Dumnezeu e consilierul meu.

Eu cu un diavol nu am să mai dau mâna niciodată.

Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din lume – ştie tot, chiar şi-un fir de păr.

Am promis că pe trădătorul ăsta de Dan Voiculescu o să-l distrug până când o să-l nenorocesc.

Am citit „Manualul războinicului luminii” cu două markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au plăcut şi unde m-am identificat cu eroul cărţii, iar cu verde pe cele care nu mi-au plăcut şi nu le-am citit.

( www.citatepedia.ro )

2 Comments »

  1. 1
    petronik Says:

    citatele mi le-ai mai dat o data deci nu le mai comentez.plus ca mi-e lene :))
    mie imi place de nea gigi. :)) forta steaua !!! =))

  2. 2
    Gogetit Says:

    Si aia radeau ca prosti cand i-a luat telefonul bietului om,pupincuristi naibii:|


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

