Revenind p-aci …

Dupa o pauza destul de mare, revin cu un post pe blogul meu… A fost o perioada mai grea, mai putin fericita pe alocuri si care inca nu s-a incheiat… Dar sa fiu eu sanatos, o sa mai scriu despre chestii care au legatura cu ce mi s-a mai intamplat in ultima vreme si ce mi se mai intampla pe ici pe colo.

Ok, zilele trecute am fost o fuga prin Bucuresti. A fost destul de fine, am reusit sa ma destind putin, am fost si la Rapid 3-0 Gloria B, am umblat teleleu si am stat la taclale cu o buna prietena de-a mea, care locuieste in
capitala, pe care nu o mai vazusem de ceva vreme, desi tinem legatura zilnic😀 .

Ce mi-a ramas intiparit in minte… mai fusesem eu prin Bucuresti dar parca acum a fost cel mai aglomerat, cei mai multi tigani si… cocalarime taticu’, cat cuprinde… Locul 1 in top cocalar cat am stat acolo a fost un tigan care avea ochelari de soare si era „jmecher”… dar stiti unde era? In metrou🙂🙂🙂🙂🙂

Aaaa, si cand am vrut si eu sa iau ceva de mancat pentru tren, la intoarcere… se inchisese si la Non Stop😦

1 Comment »

  1. 1
    memi Says:

    sper sa iti mearga mai bine de acum inainte

    bucurestiul e o uriasa cocina plina de idioti.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

