Ale, Ale … (cine e pe primul loc?)

Timpul trece parca tot mai repede…😐 Nici nu-mi vine sa cred cum trec zilele, de nici nu apuci sa-ti dai seama cand e soarele in fata, cand e sus si hop, gata, nu mai e…

Cand mama naibii au trecut 2 luni de vacanta? Si se duce imediat si cea care a mai ramas, n-ai treaba, nici nu o mirosim si ne trezim prin banci la scoala.(desigur, ma adresez celor de breasla mea, elevilor😀 ) De cand ma stiu, probabil asa e in cazul tuturor, timpul trece mult mai repede atunci cand trebuie/cand vrem sa treaca greu si trece oribil de greu cand avem nevoie sa se epuizeze cat mai repede.

Stiu ca ati sesizat ca nu are nici cea mai mica legatura titlul cu ce am scris pana acum, dar nimic altceva nu mi s-a parut mai interesant decat asta… + bonus, va rog sa-mi dati voie sa ii dau dracu` si eu pe cei de la A1 cu transmisiile lor cu tot. Idioti ca astia mai rar.

Ma rog, 1. Rapid 9p.

Aaaa, si ca sa nu uit, cu ceva intarziere, tin sa-i urez bun venit in blogosfera lu’ colega-miu Shoro. Hai noroc fratica (cine-i pe primu loc?🙂 )

3 Comments »

  1. 1
    Shoro Says:

    😀 ms frate .. baga`ma la blog roll😀 ..

    on : asa`i .. trece rpd timpu😐 .. eu ma trezesc la 12 .. stau 2 ore la calc , plec afara si gata ziua😐

  2. 2
    Andrei Sulugiuc Says:

    Daca nu ai fi chior ai fi vazut ca esti la blogroll… inca dinainte sa public postul asta🙂🙂🙂

  3. 3
    petronik Says:

    cam tarziu sa-i zic bun venit, da nah, sal’tare😛
    heeeilau scoala mai are un pic si se termina :))
    ce ti-i si cu timpu asta😐


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

