Despre Roma …

Nu nu… nu despre capitala Italiei… De curand s-a mutat in Roma un bun prieten de-al meu si ieri i-am facut o vizita, mare fiind curiozitatea de a vizita si eu vestita comuna botosaneana. Nu auzisem decat vag de la frate-miu (sotia lui are bunici acolo) si, normal, de echipa de fotbal din localitate, mult mediatizata in ultima vreme in mass-media locala, de cand a fost preluata de Gica Tabultoc.

Ce sa zic, impresia care mi-a lasat-o, o localitate rurala mult peste nivelul marii majoritati din judet, si intaresc afirmatia prin ideea ca majoritatea locuitorilor din sat au locuri de munca, asadar nivelul de trai mediu este unul ridicat. Ceea ce la noi in Bot’shani Rumenia mai rar zaresti prin zona rurala (nu c-ar fi cine stie ce nivel la oras).

Aaaa, cum sa nu precizez ca e al naibii de lung🙂 Cat ai de mers pana acolo… ai de mers si-n sat😛

Multa bafta echipei de fotbal, dat fiind faptul ca au planuri mari de viitor! (la atat ma pricep si eu🙂 )

3 Comments »

  1. 1

    ii bun ca ai ajuns :”> te asteptam la meciuri

  2. 2
    Shoro Says:

    nu` mai ai inspiratie colegu ?😀 .. uimeste`ma cu ceva zilele astea😀

  3. 3
    Andrei Sulugiuc Says:

    Sunt si eu in vacanta, ma🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

