Ce idei mai preiau de la English Teacher …

N-am zis numai o data că am destule de învăţat de la mister… E una din acele persoane de la care chiar am destule de învăţat & preluat… practic!

Şi dacă el ia notiţe de pe unde trece şi mai face câte o prezentare pe blog (gen: pe unde am mai trecut), o să fac şi eu câteva propuneri, ce merită citit din ce frecventez eu prin blogosferă zilnic…

SID – despre Ce vor femeile? [ nu rataţi ! ]

Mister de engleză vine cu detalii folositoare în ce priveşte BAC-ul

Petronik despre explicaţii …

Arhi despre cum e să stai la rând la după o Femeie la supermarket 🙂

Vestitul Cocalari.com vine zilnic cu o gamă largă de materiale care provoacă crize de râs în hohote, de obicei…

Teniescu despre gheaţa de la Polul Nord :-s

Cam atât din ce mi-a rămas intact în minte în ultima vreme. Până data viitoare, ţineţi aproape 🙂

Lasă un comentariu